קצרים תיעודיים קווירים

אורך המקבץ כ-89 דקות

סינמטק 2, תל-אביב
יום ראשון, 14.11.21, 14:30 – כרטיסים

קפוא בחוץ \\ Frozen Out
בימוי ותסריט: האו ז’ו
הפקה: טיילר היל
משחק: האו ז’ו
סין, ארצות הברית, 2021, 5 דקות, סינית עם תרגום לאנגלית

מהגר נסוג לערבות ולביצות קפואות, בתקווה למצוא סיפור משמעותי ולהימלט מחרדות העקירה. הסרט הוא מכתב קולנועי לאחותו של הגיבור המתגוררת בסין הכפרית, מתחשב בגלותו הקווירית ובאופי הפגיע של ביתו, מערכות היחסים והוא עצמו.

על מלכות וצבעים אחרים \\ About Queens and Other Colors
בימוי ותסריט: חואן ה. זולואגה
הפקה: קונסטנסה מארוקין
משחק: פבלו וידאורה, גבריאל קירואה, ריקרדו ארויו, דני, דוארטה, ז’וזה אריאזה
גואטמלה, 2021, 17 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית

מתוך צורך להביע את עצמם, חמישה צעירים נאספים בבית נטוש, משתפים את חוויותיהם, תסכוליהם, חלומותיהם ודעותיהם על איך זה להיות מלכת דראג במדינה שמרנית כמו גואטמלה.

בצלם אלוהים \\ In the Image of God
בימוי ותסריט: ביאנקה רונדולינו
הפקה: ביאנקה רונדולינו
בהשתתפות: הרב לוי
איטליה, 2021, 15 דקות, אנגלית ללא תרגום

הרב לוי הוא דור רביעי במשפחתו שנולד כאינטרסקס. בלידתו ובילדותו התייחסו אליו כאל נקבה והוא גדל במחשבה שהוא חולה ופגום. “בצלם אלוהים” מספר את סיפורו האישי, המאבקים והשינויים שהתחוללו בחייו, עד שהגיע לשיאו כיום כמנהיג דתי ופעיל להט”בקי שחי באושר בלוס אנג’לס עם אשתו.

מאסיסי ווג’ \\ Masisi Wouj
בימוי ותסריט: סטיבנס סימון, מרקוס סראפים, זה קילווגן
הפקה: סטיבנס סימון, מרקוס סראפים, זה קילווגן
בהשתתפות: סנבה יונל
האיטי, 2021, 22 דקות, האיטית עם תרגום לאנגלית

האמן והפעיל מהאיטי, סנבה יונל (Sanba Yonel), יוצר מחווה קווירית לאלה, האלים ואלות וודו שהיו בעבר השראה למהפכה. בהאיטי, גברים הנתפסים כנשיים ידועים בשם מאסיסי. המילה משמשת לעתים קרובות כמילת גנאי ללהט”בים. סנבה יונל שופך אור על המצוקה של קהילה המתמודדת עם דעות קדומות ועוינות ומוצאת מחסה בדת הוודו.

אני כן, אבל אני לא \\ I do, but I don’t
בימוי ותסריט: מארלי דרוקר
הפקה: מארלי דרוקר
משחק: מארלי דרוקר
קנדה, 2021, 11 דקות, אנגלית ללא תרגום

יצירה ויזואלית החוקרת חתונות, נישואין וציפיות חברתיות במבט לאחור על ילדות שקבעה סטנדרטים בלתי ניתנים להשגה.

SOMOS – בני הנוער מפרקים נורמות מגדריות \\
SOMOS – The youth deconstructing gender norms
בימוי ותסריט: לורה קרסמנוביץ’, לידי נסוודבה
הפקה: לורה קרסמנוביץ’, לידי נסוודבה
בלגיה, 2021, 20 דקות, אנגלית, צרפתית עם תרגום לאנגלית

SOMOS משמיע את קולם של 13 צעירים בני תשע עד עשרים ושבע המפרקים סטנדרטים ומרכיבים את זהותם לפי רצונם. הם.ן א.נשים יצירתיים, טרנסג’נדרס, נון בינארי או ג’נדרקווירס. הסרט מציג חוויות ורגשות בנושא זהות, בכנות שחודרת ללב. SOMOS מזמין אתכן.ם להאזין לקולות שלעתים קרובות מדי מושתקים, ולהבין כמה הם יפה זה להיות את.ה עצמך.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520