קצרים טרנסים בינלאומיים

אורך המקבץ כ-86 דקות

סינמטק 2, תל-אביב
יום שני, 15.11.21, 16:00 – כרטיסים

מוטיה \\ MUTYA
בימוי ותסריט: ג’ון קויסון
הפקה: כל יום הפקות (ג’ון קויסון)
משחק: ג’וש סרפין, אירמה עדלאוואן
הפיליפינים, 2021, 8 דקות, פיליפינית עם תרגום לאנגלית

“מוטיה” הוא סרט ניסיוני קצר שמטיל ספק בהבנת המרחק הפיזי, הרגשי והפסיכולוגי. באמצעות שיחה בדיונית בין צעירה טרנסג’נדרית שעובדת באתר נופש לבין בן זוגה הימאי, הסרט חוקר את מורכבות האינטימיות והסתבכות היחסים בין אתגרים כלכליים ואישיים.

נערה כמוני \\ Girl Like Me
בימוי: אפריל מקסי
תסריט: פפרמינט
הפקה: רוזה קוסטנזה
משחק: פפרמינט
ארה”ב, 2021, 20 דקות, אנגלית ללא תרגום

“נערה כמוני” הוא סרט מוזיקלי קצר המבוסס על שירים מקוריים של פפרמינט (“המרוץ לדראג של רופול”). הוא מספר על פלירט לילי אחד ההופך לסיפור אהבה בין אישה טרנסג’נדרית לאחד המחזרים שלה, כשהם מנווטים בדרך המאתגרת של האהבה והקשיים שונים במערכת היחסים שלהם.

אני אבוא שוב \\ Veni Etiam (I shall come again)
בימוי: אלכס האי, מהטב מנסור
תסריט: אלכס האי
הפקה: מהטאב מנסור, מנלי חוסייני, אלכס האי
בהשתתפות: אלכס האי
איטליה, צרפת, 2021, 9 דקות, אנגלית ללא תרגום

“אני אבוא שוב”, הוא סרט תיעודי טרנסג’נדרי מרגש ופיוטי. הוא מביא את סיפורו של גונדולור והגונדולה שלו המנווטים בין תעלות ונציה. מסע הגונדולירים הוא מעבר מטאפורי.

בתו של אלוהים רוקדת \\ God’s Daughter Dances
בימוי ותסריט: סונגבין ביון
הפקה: סוגי בונג
משחק: צ’וי האג’ון, ווקיום קים, הוג’ון לים
הרפובליקה של קוריאה, 2020, 25 דקות, קוריאנית עם תרגום לאנגלית

שין-מי היא רקדנית טרנסג’נדרית, הנדרשת להתייצב במינהל כוח האדם הצבאי, כדי להשתתף במיונים לשירות הצבאי של הבנים.

קילו בשר \\ A Pound of Flesh
בימוי: אוליוויה סיאם
תסריט: בארטק סווידרסקי
הפקה: אוליוויה סיאם
משחק: ג’ונתן הנסלר, ג’ק ארצ’ר, יאסר קייאני
בריטניה 2021, 10 דקות, אנגלית ללא תרגום

עובד נואש מהמר על קילו מבשרו כנגד סכום גדול של הכסף של הבוס שלו, עם השלכות משנות חיים.

זיכרונות האני ה(לא) קיים \\ Memoirs of the (Non)Existent Me
בימוי ותסריט: תיאגו קיסטנמאקר
הפקה: תיאגו קיסטנמאקר
משחק: סאני אסט, גבריאלה רייס, פרננדו אלבס פינטו
ברזיל, 2021, 15 דקות, פורטוגזית עם תרגום לאנגלית

מותה של מרינה הופך את עברה למורשת. זיכרונותיה ודיוקן זהותה הם בני ערובה בסכסוך בין חבריה למשפחתה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520