מקבץ לסבי בינלאומי

אורך המקבץ כ-92 דקות.

סינמטק 2, תל-אביב
יום שלישי, 16.11.21, 15:00 – כרטיסים

נובה \\ NOVA
בימוי ותסריט: לוקה מייסטרס
הפקה: מארק בארי
משחק: פאולין באס, נדיה אמין, נעמי וליסאריו
הולנד, 2021, 11 דקות, הולנדית עם תרגום לאנגלית

כאשר נובה בת ה-15 מביאה את אחותה הקטנה אייבי לאימון כדורגל עם אמה מריה, נדיה המאמנת החדשה אומרת להם שאייבי לא יכולה להתאמן יותר עד שישולמו דמי החבר שלה. העניינים מסתבכים כשהאם הזועמת לוקחת את אייבי מהמגרש. כאשר נדיה מניחה יד מנחמת על כתפה של נובה, היא מוצפת בתחושות שמעולם לא היו לה.


U אוהבת אותך \\ U Loves You
בימוי ותסריט: הונג-איי צ’ן
הפקה: הונג-איי צ’ן
משחק: יו-פינג וואנג, יו-צ’ואן וואנג
טייוואן, 2021, 22 דקות, מנדרינית עם תרגום לאנגלית

U, תמיד הרגישה שהיא רובוט פגום. אז היא הולכת לעתים קרובות לכירופרקט לטיפול בעמוד השדרה. היא רוצה להיות מושלמת כמו אחרים. היא משנה את דעתה כאשר היא פוגשת את עורכת הסרטים לין מין שתמיד נשארת לעבוד בבית. היא משתמשת במשלוחי המזון של U לכל ארוחותיה. U מנסה להתקרב אל לין ולהכיר אותה יותר טוב. מה יקרה כאשר U תתאהב בלין? לרובוטים אסור להיות בקשר עם בני אדם, מה יקרה כאשר החוקים יופרו?

קליפות ביצים \\ Eggshells
בימוי ותסריט: סלבה דויטצ’בה
הפקה: רוסיצה וולקנובה
משחק: סטלה סטוינובה, איוון דויטצ’וב
בולגריה, 2021, 15 דקות, בולגרית עם תרגום לאנגלית

ביום חג הפסחא, כאשר חברתה בוחרת לבלות עם המשפחה במקום איתה, נוונה צובעת שתי ביצים אדומות ויוצאת למסע לפגוש את אביה המתנכר.

איך מצלמים סרט קווירי? \\ How to Film Queer Movie
בימוי: יואה צ’י, צאנה פארק
תסריט: יואה צ’י
הפקה: יון סאראנג, קים סונמין
משחק: יון היונסו, קים גויוק, לי היון
הרפובליקה של קוריאה, 2021, 6 דקות, קוריאנית עם תרגום לאנגלית

במאית צעירה מנסה לצלם סרט קווירי. גברת זקנה שחולפת ליד שואלת מתוך סקרנות: “על מה הסרט?”

קרני השמש האחרונות – זעם \\ The last sun rays – Fury
בימוי ותסריט: ג’ונייר אריסטיזבאל
הפקה: ג’ונייר אריסטיזבאל, דיאנה סולר
משחק: דיאנה וגה, ג’ימנה מורנו
קולומביה, 2021, 19 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית

מוניקה חוזרת לכפר ומקווה שלואיסה, אהבת חייה שבגדה בה לפני שנים רבות, תסכים לקבל אותה בחזרה. במהלך לילה אחד הן מתעמתות עם עברן, עד שלואיסה מסכימה להתמודד עם חזרתה של מוניקה. עם זאת, אף אחת מהן לא יודעת את המחיר הגבוה שהן חייבות לשלם כדי לחיות חיים חדשים ביחד.

לִקְפּוֹץ \\ Leap
בימוי: חואן באיו, אינו אנטוניו
תסריט: חואן באיו
הפקה: Tero Moliis
משחק: ליס טיון, אבריל לונגארלה
ארגנטינה, 2021, 3 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית

על גג בניין מאסיבי, מוקף בקו הרקיע הבוער של בואנוס איירס, שתי חברות משתזפות. כהרף עין מתרחש אירוע בלתי צפוי, אשר יטיל ספק בידידותן וישאיר את שתיהן על סף החלטה שעשויה לשנות את חייהן.

אהבה X נשיכה \\ Love X Bites
בימוי: מיאט נואה, יופר מומו
תסריט: מיאט נואה
מפיקה: מיאט נואה
משחק: האן נוואי, תרי האן
מיאנמר, 2021, 18 דקות, בורמזית עם תרגום לאנגלית

במהלך התפרצות Covid19, שתי נשים זרות נכנסות להסגר במלון ונאלצות לחלוק את אותו חדר. בקרוב מתח מיני מתלקח והן מוצאות את עצמן ברומן נלהב. אבל סוד אפל עומד לשנות את פני הדברים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520