3 סרטים של מריה סייבר

אורך המקבץ כ-44 דקות

סינמטק 2, תל-אביב
יום שני, 15.11.21, 14:30 – כרטיסים

 

מריה סייבר היא אחת הפעילות הלסביות הראשונות בסצנת LGBTQIA+ ביוון.
היא למדה צילום, גרפיקה, עיצוב אתרים ולימודי קולנוע. יצרה את הפורטל הגדול ביותר ללסביות ביוון (www.lesbian.gr), כמו כן היא ייסדה בשנת 2007 את את פסטיבל הסרטים Outview: הפסטיבל הבינלאומי הגאה באתונה (www.outview.gr).
הסרטים הקצרים שהיא יוצרת הם ללא תקציב ומביאים איתם אנרגיות קוויריות בועטות.

חברים עם הטבות \\ Friends & Benefits

בימוי, תסריט והפקה: מריה קציקאדאקו (מריה סייבר)
בהשתתפות: לורה קיין
יוון, אנגליה, 2021, 27 דקות, אנגלית ללא תרגום

פסטיבלים:
הבחירה הרשמית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי באתונה 2021
מבחר רשמי של פסטיבל תיעודי בסלוניקי 2021

לורה היא בוץ’, dyke, עם קעקועים ומוהוק ירוק ורזה. בלתי נפרדת מכסא הגלגלים שלה, היא מסתובבת בקמדן עם חבורת הלסביות שלה. היא אובחנה כחולה בטרשת נפוצה בשנות העשרה המאוחרות של חייה ולמרות הכל, היא חיה את חייה בצורה שבה אנשים רבים בעלי כושר גופני תקין יחפצו. מה כל כך מיוחד בלורה שאיפשר לה להתגבר על כל המכשולים של נכותה ועדיין ליהנות מאיכות חיים?
סרט קצר ומעורר השראה על אישה יוצאת יוצאת דופן.

דילדו ריוט \\ Dildo Riot

בימוי, תסריט והפקה: מריה קציקאדאקו (מריה סייבר)
בהשתתפות: מריה סייבר, אולגה מיכלי
יוון, 2021, 9 דקות, יוונית עם תרגום לאנגלית

סרט תיעודי שצולם בזמן מגפת הקורונה.
מריה סייבר מעלה זכרונות מלילה בלתי נשכח באתונה עם הופעה של מרקי רמון, רצח, מהומות ואיך דילדו ענק התגלגל לידיה.

כל כך שקט! \\ SO QUITE
בימוי, תסריט והפקה: מריה קציקאדאקו (מריה סייבר)
יוון, נורווגיה, 2018, 8 דקות, אנגלית ללא תרגום

הצהרת הבמאית:
“רוב האנשים נולדים עם איבר מין ספציפי. לפי הבנתי לאחד מאיברי המין יש ייצוג מזערי יותר בסרטים מאשר לשני. לדעתי לאיבר המין “השקט”, זה שלא נותן “הופעה” ויזואלית גדולה – לא כל כך מיוצג! יום אחד קיבלתי את הרעיון להראות ויזואלית מהו הביצוע של איבר המין ה-“שקט”, אז הכנתי את הסרט הקצר הזה שקראתי לו “כל כך שקט!”. יש סוג של “מלחמה” סביב סוגיות מגדריות. בואו להתקרב ולהביא עוד קצת שוויון בתוך הקהילה שלנו על ידי מתן קצת “קול” לשקט, לא משנה איזה גוף או ג’נדר נושא אותו!

לא יכולתי שלא להבחין באיזו תדירות מופיע איבר מין זכרי בסרטים בכל מצביו השונים: רך, ישן, או, לעתים קרובות יותר, מתקשה ולאחר מכן גם גומר. הבנתי עד כמה הביצועים של הזין בעלי נוכחות.
אתה אף פעם לא צריך לשאול גבר אם הוא חרמן או שהוא הגיע לסיפוקו.
התשובה נמצאת שם, בלבן, מול עיניך.
אבל ההיפך הוא הכוס: הכל קורה בפנים.
מה הביצועים של הכוס כאשר אין פעילות של חדירה?
האם הביצוע של הכוס יכול להיות חזותי?


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520