מקבץ גייז בינלאומי

אורך המקבץ כ-92 דקות

יום חמישי, 11.11.21, 17:00 סינמטק 1  – כרטיסים

אנג’לוס בחג המולד \\ Angelos At Christmas
בימוי ותסריט: פוטיס זמפטקיס
הפקה: ARTemis Productions
משחק: דימיטריס ג’ורגאלאס, מאריוס נוסיאס
יוון, 2021, 18 דקות, אלבנית, יוונית מודרנית עם תרגום לאנגלית

זהו ערב חג המולד. אנג’לוס, גבר מסתורי בן 50 מתבונן בנער צעיר שר את שירי חג המולד ברחובות אתונה. הוא משכנע את הנער לנסוע איתו במכוניתו לעבר יעד לא ידוע.

רכבת הלילה \\ The Night Train
בימוי ותסריט: ג’רי קרלסון
הפקה: פרידה מארטנסון
משחק: אריק נילסון, חליל בן גרביה
שבדיה, 2021, 15 דקות, אנגלית, צרפתית, שוודית עם תרגום לאנגלית

אוסקר נוסע ברכבת הלילה הביתה לאחר ראיון בשטוקהולם. עם לילה ארוך לפניו, הוא יוצר קשר עין עם אחמד. בפעם הראשונה הוא פוגש את מבטו של מישהו שמרגיש את אותה התשוקה כמוהו.

הוגו: 18:30 \\ HUGO: 18h30
בימוי: סיימון הלוקו, ג’יימס מקיבר
תסריט: סיימון הלוקו
הפקה: אלקסיס דיופ
משחק: ז’וליין ברנלק, תומאס בלאנצ’ארד
צרפת, 2021, 13 דקות, צרפתית עם תרגום לאנגלית

הוגו, שחקן צעיר מגיע לאודישן ומתבקש לאלתר סיפור שבו הוא השחקן וגם הבמאי. הוא מגולל סיפור החוקר סקס, מחלות ושחרור עצמי.

כמו מעוף העורב (בְּקַו אֲוִירִי) \\ As the Crow Flies
בימוי ותסריט: מייקל סנדרגארד
הפקה: נג’ה פאלוף אאסטרופ
משחק: לאסה סטיין ג’נסן, ויקטור פלרקל
דנמרק, 2021, 18 דקות, דנית, שוודית עם תרגום לאנגלית

מתיאס, עבריין, מעביר את זמנו בעיירה כפרית מפשע קטן למשנהו. בואו של אורניטולוג שבדי כריזמטי שעובר במקום כדי ללמוד את חיי הציפורים המקומיות עתיד לשנות את עולמו. כאשר חבריו של מתיאס תופסים את שני הצעירים ברגע אינטימי, הדבר יוביל לעימות.

אולריך 1867 \\ Ulrichs 1867
בימוי ותסריט: סוון נימאייר
הפקה: סוון נימאייר
משחק: ריקרדו אורבינה, מארק פיליפ, ניקולאס קוהלר
גרמניה, 2021, 10 דקות, גרמנית עם תרגום לאנגלית

קארל היינריך אולריך (1825-1895) היה עורך דין, עיתונאי, מוציא לאור, סופר, חלוץ הסקסולוגיה וידוע כ”הומו גלוי ראשון” מחוץ לארון ופעיל לזכויות קהילת הלהט”בק+ בגרמניה. בשנת 1867 הוא יצא בפומבי נגד עונשים כלפי פעילות מינית חד מינית בנאום בבית המשפט במינכן, דבר שהוביל להתלהמות בקרב הקהל ולהפסקת הנאום. גם אם הרבה מאוד דברים השתנו מאז, הדרך עוד ארוכה.

פשוטו כמשמעו \\ As Simple As That
בימוי: לוסיאנה ביטנקור
תסריט: פליפה קבראל
הפקה: פליפה קבראל, לוסיאנה ביטנקור, לוסיאנה דוקה
משחק: דידה קמרו, צ’ארלס פריקס, פבלו פגס
ברזיל, 2021, 19 דקות, פורטוגזית עם תרגום לאנגלית

כשהיא חושדת שבנה הומו, ג’ואנה חולקת את ספקותיה עם בעלה. להפתעתה, בעלה, אביו של הילד, יודע על הנושא הרבה יותר ממה שדמיינה. אז למה היא האחרונה שיודעת?


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520