תחרות סרטי הנוער

אורך המקבץ כ-113 דקות 

יום שישי, 12.11.21, 14:00 סינמטק 1, תל-אביב – כרטיסים

פאנל מקיף מילאנו + תחרות סרטי הנוער
קוד הנחה Noarfest כרטיס יעלה 20 ש”ח במקום 25 ש”ח

אלרומייגאד
בימוי: קים חזן
תסריט: אביב יוזם
הפקה: קים חזן
בהשתתפות: אלרום בן אברהם
מגמת תקשורת, תיכון ברנר פ”ת
ישראל, 2021, 7 דקות, עברית ללא תרגום

“אלרומייגאד” הוא אושיית רשת סוחפת עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם ובטיק טוק. מאחורי הדמות הצבעונית והשמחה, עומד נער דתי, שגדל בישיבה תיכונית, ויצא מהארון ומחסות האל. בסיפורו הקצר הוא מעביר מסר של קבלה ואחווה.

אבא ואבא
בימוי ותסריט: שחר סוסובר
הפקה: תיכון מכבים רעות – מו״ר
בהשתתפות: אלמוג ועומר בר-לב-שילוח
תיכון מכבים רעות – מו״ר

ישראל, 2021, 14 דקות, עברית ללא תרגום

תיאור המסע של אלמוג ועומר בר-לב-שילוח בדרך להקמת משפחה ותהליך הפונדקאות שנאלצו לעבור בחו”ל לאור חוק הפונדקאות המפלה הקיים בישראל.

מה אני?
בימוי: עידו ארד
הפקה: מאיה אברך
תיכון אלון רמת השרון
ישראל, 2021, 7 דקות, עברית ללא תרגום

אנימציה. עומר, תלמיד תיכון הומו שמתמודד עם קשיים באשר למיניותו בכל אספקט בחייו – משפחתו שמקשה עליו, חברתו הטובה, הבריון הבית ספרי וחברו לשולחן הלימודים שאף קורה ביניהם משהו במהלך הסרט.

אין מה להסתיר
בימוי: סיון באבא
הפקה: נועם ארוך, סיון באבא , תמיר כבודי 
משחק: זוהר ארוך, גילעד תמם,ירון עמרני, עדי תמיר, תמי אפק
מגמת תקשורת, תיכון קציר חולון
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית ללא תרגום

גיבורת הסרט, נערה בגיל ההתבגרות, מתמודדת עם מיניותה ומנהלת מערכת יחסים עם נערה בת גילה. כל זה בצל חייה עם אביה, המגדל אותה לבדו לאחר שאשתו עזבה אותו לטובת אישה. הסרט מגולל בעדינות ורגישות את שאלת היציאה מהארון של הגיבורה תוך התמודדות שלה עם עצמה, אביה ואמה שעימה נותק הקשר על רקע עזיבתה את הבית.

אמלי
בימוי ותסריט: רומי רוט
הפקה: רומי רוט
השתתפות: רותם לוצקי, ליה טל, עינב לוצקי, קימברלי סוואן, FKA אנטון
מגמת תקשורת, תיכון גולדה פ”ת
ישראל, 2021, 11 דקות, עברית ללא תרגום

סרט דוקומנטרי על רותם, נער שמתגורר בקיבוץ ומרגיש לא שייך. למה? כי הוא גם ידוע בתור ״אמלי״, דראג קווין צעירה ולא שגרתית שכל מטרתה היא להפחיד. רותם עובר מסע עם עצמו ועם משפחתו. יש לו סיפור מרתק.

תום לב
בימוי ותסריט: ליהי נעמן
הפקה: טומי אבירם
בהשתתפות: עדן אמסילי, גל זר אביב, ענבל דוד, ארי שקד
מגמת קולנוע, בית ספר לאמנויות תלמה ילין
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית ללא תרגום

למרות כל ההערצה מסביבתו, תום לב, כוכב פופ משגשג, משקיע כל מאמציו בניסיונות לרצות את אימו שמעולם לא הייתה ולא תהיה מסופקת מבנה ומעצמה. בתוך מסעו לגילוי עצמי, מתגלה בפני הכוכב מעריץ שמציב מולו מראה, בה אפשרות למציאות אחרת.

זה אני
בימוי: בר רזניק
תסריט: גילי גואטה
הפקה: בר רזניק וגילי גואטה
השתתפות: יונתן בן ישי
מגמת תקשורת, בית ספר כרמל זבולון
ישראל, 2021, 9 דקות, עברית ללא תרגום

יונתן בן ישי, נער בן 17 מרמת ישי, יצא מהארון לפני שנה וקצת, ספג הצקות בבית הספר הקודם שלו, והוא כוכב טיקטוק. יונתן התמודד עם קשיים בחייו בקשר לתהליך היציאה מהארון שלו.

אחים למבחנה
בימוי ותסריט: שקד כרמי
הפקה: שקד כרמי
בהשתתפות: יובל גוטשלט יאיר
בית ספר שחר מעיין, מועצה אזורית עמק חפר
ישראל, 2021, 11 דקות, עברית ללא תרגום

יובל הוא נער בן 18, בן לשתי אמהות ואח לשתי אחיות. יובל גילה לאחרונה כי יש לו עוד אחאים רבים – אחים ואחיות מאותו תורם זרע. הסרט עוסק בחיפוש אחר אותם אחאים, וחושף את הקשר המשפחתי החדש והמורכב שנוצר.

בריחה אחת אחרונה
בימוי ותסריט: גל פרדו
הפקה: טל בן-אריה
משחק: טל בן-אריה, רוני גאמר, יונתן מינץ
מגמת קולנוע, תיכונט ע”ש אלתרמן ת”א
ישראל, 2021, 10 דקות, עברית ללא תרגום

אמרלד, נערה בעלת הפרעת אישיות דיסוציאטיבית, מאומצת על ידי זוג גייז שרוצים להפגיש אותה עם משפחתה החדשה. אמרלד מנסה להסתיר את התסמינים מהם באמונה שאם יגלו על כך החלום שלה לבית יציב וקבוע יתנפץ.

א.נשים יפים – ״המדריך״ ליוצא מהארון
בימוי ותסריט: רועי קאופמן
הפקה: רומי נידם
משחק: רועי קאופמן, אפרת קאופמן, עילאי לב יקל, מיכאל פיסינגר, קאיוין אוקסמן, ספיר פוזיילוב, ארי ריבלין
מגמת תקשורת, אורט ביה”ס חקלאי פרדס חנה
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית ללא תרגום

רועי קאופמן אשר יצא מהארון מסכם את החוויה תוך כדי שיתוף סיפורים אישיים במטרה לעזור ליוצאים העתידיים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520