בתחתית פריז – מועדון הסרט החודשי

Down in Paris 

בימוי: אנתוני היקלינג
תסריט: רפאל בובט, פייר גויהו, אנטוני היקלינג
מפיק: אנתוני היקלינג
משחק: אנתוני היקלינג, ז’אן-כריסטוף בובט, דומיניק פרוט
צרפת, 2021, 102 דקות, צרפתית עם תרגום לעברית ולאנגלית

פסטיבלים ופרסים:
Reeling: פסטיבל הקולנוע הגאה שיקגו 2021 – פרס הסרט הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי במנצ’סטר 2022 – פרס הסרט הטוב ביותר
Reelout: פסטיבל הסרטים הקווירי של קינגסטון 2022 – פרס המשחק
Chéries-Chéris: פסטיבל הקולנוע הגאה פריז 2021
Out On Film: פסטיבל הקולנוע הגאה אטלנטה 2021
MIX Mexico פסטיבל הסרטים מקסיקו 2021
פסטיבל הקולנוע הגאה פורט לודרדייל, ארה”ב 2021
qFLIX: פסטיבל הקולנוע הגאה בפילדלפיה 2021
Image+Nation: פסטיבל הקולנוע הגאה במונטריאול 2022
פסטיבל הסרטים הבינלאומי של בודן 2022
פסטיבל הסרטים הקוויריים הבינלאומי של קשיש, מומבאי 2022
פסטיבל הקולנוע הלהט”בי הבינלאומי בסלוניקי 2022
Transitions – פסטיבל הקולנוע הלהט”בי בוינה 2022
לילה. פריז. על סט סרטו החדש של ריצ’רד (בגילומו של הבמאי/תסריטאי אנתוני היקלינג) המצב לא טוב. ריצ’רד הוא קולנוען הומו בשנות הארבעים לחייו, המוצף לפתע בחרדה משתקת באמצע צילומי סרטו האחרון. בלי לומר מילה לצוות ההפקה ולשחקנים, הוא יוצא מהסט ומתחיל לשוטט ברחובות פריז בחיפוש אחר תשובות ובתקווה למצוא השראה שתעורר בו את הכוח להמשיך ולצלם את הסרט. במהלך הלילה האפל והארוך ריצ’רד נקשר עם אישה בריטית שהוא פוגש בבר, נתקל בחבר ותיק ברחוב, מבקר מגדת עתידות, ועובר סדרה של מפגשים אקראיים אחרים (כולל ביקור בלתי נשכח במוֹעֲדוֹן סקס). חלק מהמפגשים לוהטים, חלק מטרידים, אחרים מעוררים בו חיים. אף אחד לא מספק את מה שריצ’רד מחפש. עם עלות השחר, ריצ’רד צריך להתעמת עם פחדיו ולפקפק ברצונותיו העמוקים ביותר כדי למצוא התחדשות להמשך מסע חייו. בסרטו החמישי הבמאי (והשחקן) היקלינג, יוצר  דיוקן מהורהר ומלא תובנה של גבר הומו בן 40 פלוס בצומת דרכים יצירתית ואישית.
 
“בתחתית פריז” מצטרף לז’אנר הסרטים של במאים הנמצאים במשבר יצירתי. אנתוני היקלינג מספק את הגרסה הגאה. התוצאה היא אודיסאה לילית סקסית, סוחפת  ומעוררת מחשבה בחיפוש אחר משמעות הקיום באזורים הכי נידחים שנמצאים בתחתית פריז. 
עוד בסרט ז’אן כריסטוף בובט הזכור מהסדרה “אמילי בפריז” וג’ופרה קוט (השרימפסים הנוצצים)הסרט מוגבל מגיל 18 ומעלה בשל סצנות מין מפורשות. 

Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520