הא.נשים – מקבץ קצרים ישראלים

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

גופים ערומים במקלחות ציבוריות, נשים חולקות מחשבות אינטימיות על גוף, מיניות, סקס ומערכות יחסים, במאית המתעדת רגעים אישיים מחייה וחיי משפחתה במשך שנה, העיר אשדוד מנקודת מבטם של תושביה הלהטב”קים, שני סרטים קצרים על צעירים החושפים סודות במהלך לילה אחד, מונולוג של בחור טרנס, סרט קצרצר על התאהבות במהלך הרצאה בזום ולסיום וידאו קליפ משעשע בכיכובו של דראג קינג.
מקבץ “הא.נשים” מביא אל מרכז הבמה נושאים ודמויות שלכאורה נמצאים בפריפרייה האזורית והחברתית אפילו של קהילת הלהט”ב אבל הם בעצם הלב הפועם שלה.
אורך המקבץ כ-73 דקות

TWIN 
בימוי ותסריט: ערגה יערי
הפקה: אלמוג ברזילי רוזנפיק
צילום: אוהד מילשטיין, עריכה: רועי ניצן, סאונד: איילת גבאי
ישראל, 2019, 8 דקות, ללא מילים

הוידאו מביט בפעולה האנושית הטבעית והיפה או פחות מכך, של פגישת גופים עירומים בואכה מין, מבעד למחיצת מקלחות בריכה ציבורית שקופה. נשים פוגשות נשים, גברים ניתכים אל גברים. מישיר מבט, אבל מותיר אותך עם תמונה סוגסטיבית. גוף, על מעטפת העור ובשרו פנימה, צלליתו, היעדרו; גוף מוכר, גוף חדש…

Zoom
בימוי ותסריט: טל אלקים & דריה שושני
הפקה: טל אלקים & דריה שושני
משחק: דריה שושני, דריה גילת ברנר, גל ונטורה
צוות: טל אלקים
ישראל, 2020, 2 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סרט קצרצר על התאהבות וירטואלית בזמן הקורונה.

תאוות בשרים
בימוי ותסריט: עדי סאב
הפקה: עדי סאב
משחק: מאיה סלומון, חגית חוג’ה שחר, שרון ויסברט, כלנית שרון, לימור שפיגלר
צילום, עריכה והקלטת סאונד: עדי סאב, מוזיקה: דלית זיו, עיצוב פסקול: מעיין קראים
ישראל, 2020, 12 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

פרפורמנס, וידיאו ארט ואנימציית סטופ-מושן המתכתבים עם מחשבות נשיות ואינטימיות על גוף, מיניות, סקס, אורגזמה וניהול מערכות יחסים הטרוסקסואליות והומוסקסואליות. הסצינות המופשטות מתפקדות כמראות לנשמות הנשים שבסרט. ביחד הנשים יוצרות סיפור שמהותו הוא הרצון והפחד לאוהב ולהיות נאהב כבן אדם.

לא אמרתי אסור
בימוי ותסריט: מיכל בר
הפקה: מיכל בר
בהשתתפות: אמנון בר, טלי בר, דורית בר-ססט, מיכל בר, נתן בר, חן מטס, סוניה קוטליאר, זיו בר-ססט.
צילום ועריכה: מיכל בר, מיקס סאונד: ערן רגב, כתוביות: חן מטס ומיכל בר, תרגום: נועה היימן ודורית בר-ססט
ישראל, 2019, 16 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

פסטיבל:
לסבית קטלנית 2019

“במשך שנה וחצי צילמתי רגעים מחיי, המחולקים בין ביתי לבית הוריי. ביקשתי לעמוד במרווח בין שני העולמות, בו מתקיים הקונפליקט האישי שלי. אני מוצאת את עצמי מתמודדת ומתפשרת, נאבקת ומוותרת. באמצעות המצלמה, ניסיתי לצאת ביחד עם אבי למסע. אני לא יודעת כיצד יסתיים מסע זה, משום שבעצם, אני לא בטוחה אם אי פעם התחיל.” – מיכל בר

אישה אחת שהפכה לאיש
בימוי: לימור שמילה
הפקה: נילי צרויה ולינור לביא
משחק: נילי צרויה
צלמת : זיו ממון, עורכת: שני ביינרט, תסריט: נילי צרויה ולימור שמילה, מלחינה: ליר שילטון
ישראל, 2020, 4 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

פסטיבלים:
פסטיבל מלבורן 2020 – זוכה ‘הסדרה המשפיעה ביותר’
Stareable Fest ניו יורק
NZ Web Fest ניו זילנד
Buenos Aires Series ארגנטינה
Rio Webfest ברזיל
Apulia Web Fest איטליה
BOGWEBFEST קולומביה
Miami Web Fest מיאמי

מאז ומתמיד אדם נמשך לגברים, גם בצעירותו כשהיה אישה. היום, כגבר, הוא לומד מחדש להרגיש בנוח עם המיניות שלו. מבוסס על ראיון אמיתי, מתוך הפרויקט ‘אישה אחת’. כל הסרטים בפרויקט נוצרו ע”י נשים.

קודם כל אשדודי
בימוי ותסריט: אלי אליהו
הפקה: אלי אליהו
משחק: אלי אליהו, תומו חן, אושר סבג, נלי לה פריול, אוראל מרקוביץ’, לירז עמר, אסף ביטון, אמה ונאור
עריכה אוף ליין: רז ברקו, צילום והקלטת סאונד: אלי אליהו, תאורה: אוראל מרקוביץ, אריזה גרפית: רוני קידר
ישראל, 2020, 17 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סרט קצר המתאר את העיר אשדוד מנקודת מבטם של תושביה הלהטב”קים. שיחות אישיות עם חברי הקהילה האשדודים בעיר הדרומית שנאספו לכדי סיפור מנקודת מבטו של אדם המבקש לחפש שייכות למקום ועתיד לצורת חיים ליברלית יותר בעיר מסורתית ושמרנית.
הסרט מעמיד את תל אביב כמרכז להשוואה בין אופני הגדרת הזהות והתקיימות שלה במרחב לעומת הפריפריה בישראל. ילדות, להטב”קיות, תל אביביות וחזרה לשורשים.

דרך המראה בימוי ותסריט: יובל רוטמן הפקה: יובל רוטמן משחק: תומר פרי, ריבי רוטמן צוות: יונתן הלוי, יונתן דיין, מיתר רוקח, אהרון עידן, שון פנט, בני אסתיכנג’י, שרה דיבון, יסמין מלינש  ישראל, 2020, 6 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית תומר רצה כל חייו להיות אישה ולא סיפר לאף אחד. מה יקרה כשאמו תגלה?

זמני
בימוי ותסריט: עומרי סמסון
הפקה: עומרי סמסון
משחק: ערן רוזנצויג, יוגב אטיאס
צילום: מיאל לביא, ע׳ צלם ופוקוס פולר: רועי זיו, תאורה: דניאל ניטו, סאונד: איתן שטרן
ישראל, 2019, 4 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סרט קצר שמצולם בשוט אחד, על מפגש מלא תשוקה של עידו ותומר. טעות מקרית אחת מביאה את תומר לחשיפה רגשית וקשה.

LoneWolf
בימוי: דני וויליאמסון, ענבר חורש
הפקה: תימר מאיר
בהשתתפות: דני וויליאמסון, מורן דובשן, יוהנה ראיט, לילה בטרמן, אסנת פייתלסון
תסריט: דני וויליאמסון, חנן בן סימון
ישראל, 2019, 4 דקות, אנגלית

הוכחה מוחצת שגם לסביות מסוגלות ליצור סרטוני קאמפ טראשים מהנים ומבדרים. הסרטון נוצר על ידי אמנית הדראג דני וויליאמסון בישראל ביחד עם צוות טאלנטים מקומיים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459