מקבץ ישראלי א’

אורך המקבץ כ-75 דקות

סינמטק 1, תל-אביב
יום שבת, 13.11.21, 14:00 – כרטיסים 

פרס בשווי 1000$ לסרט הזוכה בתחרות הסרט הטוב ביותר, בחסות PrideTV

חייה ומותה של אנה ליזה
בימוי ותסריט: יפתח אילוז
הפקה: יהונתן חבר ותום רענן
משחק: מיתר אטיאס
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אנה ליזה היא מלכת דראג שבמהלך לילה אחד פוגשת בגברים שונים שמזכירים זה את זה. לעיתים הם אלו שמנסים לגשת אליה, לעיתים היא זו שמפלרטטת איתם. בסופו של הלילה, כשאנה ליזה הולכת לשירותים במועדון בו היא מופיעה, מפציעים כל אותם הגברים, מה שמביא לסיום שמעורר שאלות על טראומה, הדחקה ופנטזיה שמתגשמת במציאות באופן הנורא ביותר.
עשוי להכיל קטעים קשים לצפייה.

יומוקורונה – הגל השני
בימוי ותסריט: זאב גורן
הפקה: זאב גורן
משחק: ניר מגן, אלחי כהן, רויטל גורן, אמציה גורן
ישראל, 2021, 21 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סרט המשך לסרט הקצר “יומוקורנה” שהוקרן בפסטיבל הקולנוע הגאה 2020, אך אל דאגה, אין קשר מחייב בין הסרטים.

זאב גורן, סטודנט שנה ב’ לקולנוע, מתעד את התרחשויות התקופה בפרקי זמן שונים. בחלק זה, זאב מקבל תפקיד בכיר בהפקת סרט גמר להט”בי, אך מגלה שהשחקן הראשי בסרט זה הוא ניר מגן, בחור ששבר את לבו זמן קצר קודם לכן. במקביל, אחיו הקטן של זאב, נרקומן עם נטייה להתפרצויות זעם, מנסה להתגייס לצה”ל ולהציל את עצמו בפעם הראשונה בחייו. אך בקורונה, כמו בקורונה, שום דבר לא ידוע מראש.
הסרט צולם בהסכמת כל המשתתפים.
עשוי להכיל קטעים קשים לצפייה. 

יפתח
בימוי ותסריט: מוטי רחמים
הפקה: מוטי רחמים
משחק: זהר סבג, טל עדן, שגיא לזר, מתן ציפורי
ישראל, 2021, 39 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

לאחר שנים ארוכות של הכחשה מינית, ולאחר שפירק את נישואיו ומשפחתו, יפתח לבדו בעיר הגדולה. הוא נמשך לגברים, אך בתוך תוכו הוא עדיין קרוע בין חייו הקודמים כאיש משפחה לבין חייו החדשים כגרוש טרי בזירת הסטוצים הגאה. תחושות האשם אינן מרפות ממנו.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520