התחרות הרשמית 2018 – קולנוע עלילתי

(c)dutch_ral

1985

התקופה – ראשית שנות ה-80. הגל הראשון של מגיפת האיידס תוקף את הקהילות הגאות בערים הגדולות. אדריאן חוזר לעיר הולדתו המנומנמת בטקסס לחג המולד. אדריאן, שמסתיר מבני משפחתו את הטרגדיה המתרחשת בניו יורק, מתחבר-מחדש עם אחיו הצעיר ועם חברת ילדות מנוכרת שלו. הוא מנסה לגלות להוריו הדתיים את הסיבה האמיתית לביקורו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

French Extreme

FRIG – תחושות קיצוניות של אדם בסופה של מערכת יחסים. הסרט מחולק לשלושה חלקים: אהבה, חרא, וזרע.
הסרט מכיל ריקוד, שירה, דרמה, נוזלים גופניים ופורנוגרפיה (מוקרן עם שני סרטים קצרים נוספים).

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
©wirFILM_Julian Krubasik

אוויר

מאניה מאוהבת בלוק העצמאית. המפגש איתה מכה בה בעוצמה פיסית ורוחנית. הפגישה הראשונה ביניהן מתחילה באלימות ומסתיימת בנשיקה רכה. מערכת היחסים שלהן תתפתח למרד נעורים שבמסגרתו מאניה המסוגרת והמרובעת תעז, לראשונה בחייה, לעשות דברים שעליהם לא חלמה, בשעה שהיא יודעת שהמציאות עתידה להעיר את שתיהן מהחלום שבו הן חיות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(c) Hi Film Productions

חיילים. סיפור מפרנטארי

אדי הוא אנתרופולוג רומני שחוקר את מוזיקת הפופ הצוענית. המדריך שלו הוא אלברטו, ההפך המוחלט ממנו: חצוף, חסר בושה, עם חיבה גדולה לאלכוהול ולהימורים, שבילה את מרבית חייו מאחורי סורג ובריח. השניים מפתחים ידידות שהופכת לסיפור אהבה בלתי-צפוי בתוך חברה מפלה, שבה פערים תרבותיים ואתניים גדולים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מלילה: פרח הפרידה

שיין הוא הבחור היפה ביותר בכפר, אבל יקיריו עוזבים אותו בזה אחר זה. פיץ’ מאוהב בו אבל מחלה סופנית כופה עליו לנדוד לבנגקוק כדי לקבל טיפול. למרות אהבתם, השניים מתרחקים זה מזה ובונים חיים נפרדים. טרגדיות אישיות יחברו את השניים יחדיו, למספר ימים שבהם יחוו שקט יפה וטהור.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מרילין

לא הרבה מתרחש בכפר העני של מרקוס הצעיר, שמתגורר עם בני משפחתו בחוות בקר צנועה. חיות טרף ובעלי-הון מעוניינים להרוס את חלקת האלוהים הקטנה שהם בנו וטיפחו במשך שנים רבות. מרקוס מסתיר מבני משפחתו השמרנים וההומופובים סוד. בלילות הוא אוהב לשים איפור, ללבוש שמלות צבעוניות, ולצאת למסיבות עם חברתו הטובה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
c2018 River’s Edge Film Partners/Kyoko Okazaki/TAKARAJIMASHA

קצה הנהר

נער ערום ופצוע נופל מארונית בתיכון; זאת התחלתו המבטיחה של הסרט “קצה הנהר”, המתאר את ההתרחשויות המוזרות בתיכון יפני. העלילה מתמקדת במשולש חברויות: נער הומו שכל הבנות מאוהבות בו, חברתו הטובה ביותר, שנמצאת במערכת יחסים הרסנית עם אחד הנערים האלימים ביותר בבית הספר, ודוגמנית וכוכבת טלוויזיה צעירה הסובלת מבולימיה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520