CockyBoys Special

יום שישי, אחרי מצעד הגאווה, פסטיבל הקולנוע הגאה יקיים את המסיבה הכי לוהטת בעיר ויהפוך את האוזן בר ללילה אחד למקום הכי סקסי שיש, באדיבות שון פורד וקרטר דיין, הכוכבים הלוהטים של חברת קוקי-בויז, שינחו את המסיבה עם שתי מלכות הדראג האמריקאיות במבי וואדלי וסאסי פראז מינר. על כל הלהט הזה נוסיף כמובן את ההופעות הלוהטות של צוות וורק: פלואיד סנואו, קריסטינה פוקס, גלינה פור דה ברה, נינה טנדו ומאמא דה לה סמאללה, שתי זוכות תחרות הדראג של הפסטיבל: עסיס ד’אורנג’ ומיס אינדיה ואורחת מיוחדת מאוסטרליה: פיפי גלאמקוקס!

כיתת אמן עם ג’ייק ג’קסון

יום רביעי, 12 ביוני, 2019, 18:00 סינמטק 2 רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק85 דקות קולנוען זוכה הפרסים שעומד מאחורי האולפן CockyBoys יציג קטעים מסרטים שסיפקו לו השראה בעשייתו הקולנועית.הוא ידבר על איך אפשר ליצור קולנוע פורנוגרפי אומנותי ועדין להצליח מסחרית ולזכות בהערכה חסרת תקדים של קולנוען שעוסק בפורנוגרפיה מצד פסטיבלי קולנוע בינלאומיים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

כל הקדושים: אוסף הבקבוקים

עורך דין שאפתן נשלח למשימה על ידי משפחת ואן דירין, לסקור את החפצים במכון לחקר לימודי דת בניו אורלינס, אשר הם המממנים העיקריים. במהלך הסקירה הוא מוצא יומן מתקופת השפל הכלכלי, בראשית המאה הקודמת, שהיה שייך ל”אוסף הבקבוקים” – לוק , צעיר מתבודד החי עם אביו האלכוהוליסט הרחק מהעיר, בתוך יער מסתורי בדרום לואיזיאנה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459